Kotikeittiön historiaa – ruokaa rakkaudella eri vuosikymmenillä
Kun Parma-keittiöt lanseerattiin vuonna 1964, keittiöillä ei siinä kohtaa ollut vielä nimeä. Nimensä keittiö sai nimikilpailusta, jonka voittajaksi valikoitui Parma. Sana kääntyy sanoista "paras mahdollinen". Tämä nimi on toiminut lupauksena laadusta asiakkaille vuosikymmenien ajan. Vaikka myyntisloganit, logo ja mallistot ovat muuttuneet ajan myötä, Parman ydinajatuksena on säilynyt: jokaisen Parma-keittiön tulee edustaa parasta mahdollista osaamista. Näin on luotu brändi, josta suomalaiset voivat olla ylpeitä.Suomalainen koti ja sisustus ovat viime vuosikymmenten aikana kokeneet monia muutoksia yhteiskunnallisista liikkeistä talouden nousu- ja laskusuhdanteisiin. Keittiökoneiden, sisustusmuodin ja teknologisten ratkaisujen muutokset eivät ole jääneet Parma-keittiöiltä huomiotta, ja yritys on aina ollut valmis mukautumaan ajan henkeen.