Kahdeksan miljoonaa sivua
Suorakanava vastasi jo kolmannen kerran asuntomessujen virallisen messulehden tuottamisesta kokonaisvastuullisesti. Lehteä markkinoitiin näytteilleasettajille ja satakuntalaisille yrittäjille ja palveluntarjoajille kutsuvälineenä tutustumaan messujen näyttelykohteeseen tai messumatkalla erilaisten palveluiden ja tuotetarjontojen pariin. Porilaiset ja satakuntalaiset yrittäjät eivät oikein syttyneet koko messuajatukselle, niin ainutkertainen kuin se tapahtumana ja kävijämääriltään olikin. Tämä näkyi myös vähäisenä kiinnostuksena messulehteä kohtaan. Lehdestä tuli kuitenkin komea, 48-sivuinen julkaisu, jonka koko painosmäärä 150 000 kpl jaettiin Porin ympäristökuntiin reilu viikko ennen messuja – sopimuksen mukaan.
Pääosa lehden juttujen tekemisestä vastasi Suorakanavan toimittajat. Myös pääosa valokuvauksista, taitto, kahdeksan miljoonan sivun painatus ja jakelu hoidettiin Suorakanavasta. Lehden painoi Art-Print ja jakelusta vastasi Porin Jakelukeskus.